sobota, 28 lipca 2018

WROCŁAW - CHANIA


Ile można czekać na wakacje? No cóż każdy ileś czekać musi. U nas już ten moment nadszedł. Jutro o godz. 13.15 wylatujemy na Kretę:) Tam nas jeszcze nie było, więc czas to nadrobić. Grecję bardzo lubię( chociaż oczywiście Włochy są zawsze na pierwszym miejscu:)))) także myślę, że był to dobry wybór.
Wszystko już spakowane, dokumenty są, Niania w postaci mojej Mamy do Leosia już przyjechała także możemy lecieć. Gdybym jeszcze tak strasznie nie tęskniła za tym naszym słodkim Westem...
Niestety zabranie go do tak upalnego miejsca i ciągnięcie po zwiedzanych miejscach byłoby bardzo egoistyczne z mojej strony. Nie lubi upałów, a już spacerowania w takich warunkach nie znosi. Dwa tygodnie damy radę:)
Na miejscu w Chanii powinniśmy być ok 17.20 czasu greckiego, więc jeszcze trochę wieczoru zostanie.

 Zapraszam na Instagram, tam na pewno coś będzie się działo.

Pozdrawiam Kochani i do napisania:))))




12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wole Grecję od Italii. Grecję znajdziesz u mnie w zakładkach, bo byłam też na Krecie i także w Chani. Jestem ciekawa co zdecydujesz się zwiedzić na tej wielkiej wyspie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wolę Italię, chociaż Grecja też jest ok.Włochy to moja wielka miłość:)
      Wydaje mi się, że całkiem sporo miejsc odwiedziliśmy. Wszystko oczywiście opiszę, tak wiec trzeba się zabrać w końcu do roboty.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. A więc miłego i bezpiecznego lotu oraz udanego urlopu i wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, urlop bardzo udany:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Beatko, udanych i spokojnych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, wakacje były bardzo udane:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Udanej podróży! :)
    My lecimy pojutrze, a gdzie? Zajrzyj do mnie Beatko, jak znajdziesz czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś:) Mam nadzieję, że wakacje Wam się udały.
      Zajrzę Kochana do Ciebie jak najprędzej:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Witam, również wybieram się na Kretę. Jestem ciekawa Twoich wrażeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:)
      Właśnie zabieram się za porządkowanie zdjęć i opisywanie wrażeń.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Oj, Grecja to idealne miejsce do odpoczynku! Miałam tam kiedyś okazję być i z chęcią jeszcze raz bym tam wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grecja jest fajna, ale moja miłością są Włochy:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń