niedziela, 20 sierpnia 2017

WROCŁAW - MALTA


Nareszcie! Czas zacząć wakacje. Tym razem wybraliśmy Maltę. O wyspie myśleliśmy już od jakiegoś czasu i w końcu postanowiliśmy ten pomysł zrealizować. Wylatujemy dzisiaj o godzinie 21.05. Jak dobrze mieć blisko port lotniczy, z którego w wiele miejsc można polecieć.
Czeka nas 2h 50 minut lotu. Mam nadzieję, że czas szybko mi zleci przy kończeniu kolejnej części Jo Nesbo z serii o Harrym Hole:)


Posty ukażą się trochę później, nie od razu po powrocie, ponieważ muszę wreszcie skończyć wpisy o Wenecji:)
Trzymajcie się Kochani, ściskam i serdecznie Was pozdrawiam!:)





10 komentarzy:

  1. Zapowiadają się super wakacje:)
    Również mam ochotę na Maltę, więc z ogromnym zainteresowaniem będę śledzić Twoje wakacyjne posty.
    Życzę samych miłych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Póki co na kolano mnie nie rzuciło, ale jest fajnie jak to na wakacjach😊

      Usuń
  2. Doskonale rozumiem opóźnienie w publikowaniu, u mnie sytuacja wygląda tak samo.
    Mam nadzieję, że dobrze się bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da się tak na bieżąco być.Musialabym na miejscu pisać, a na to nie ma czasu.
      Ja się zawsze dobrze bawię, dzięki 😀

      Usuń
  3. Beatko, udanego urlopu.:)
    Malta, ach... Tyle jest ciekawych miejsc, do których chciałoby się dotrzeć.
    Czekam na Twoje relacje. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:) Właśnie wczoraj wieczorem wróciliśmy do domu. Urlop jak najbardziej udany, resztę opowiem po Wenecji. Buziaczki:)

      Usuń
  4. Piękna i słoneczna Malta... Aż szkoda że mój urlop już się skończył, ale życzę udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń