piątek, 11 czerwca 2021

BLOG MOJE PODRÓŻE MA JUŻ 1O LAT:)

 


Dacie wiarę, że prowadzę mojego bloga już 10 lat? Dzisiaj właśnie jest rocznica kiedy to moja Córka, mająca wtedy 13 lat stworzyła MOJE PODRÓŻE, informując mnie po fakcie: Mamo będziesz pisała o podróżach:) Na początku się uśmiechnęłam, zwłaszcza do opisu mojej osoby:), ale pewnego dnia usiadłam do pisania i całkiem mnie to pochłonęło. Stwierdziłam, że jest to dobry sposób na zachowanie wspomnień i będzie to nasz rodzinny wyjazdowy pamiętnik.

No i tak już zostało, siedzę tutaj 10 lat i tworzę wspomnienia.


Chciałabym serdecznie podziękować moim kochanym Czytelnikom za to, że są tu ze mną, za komentarze i wiele ciepłych słów:))))




8 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę nowych, niesamowitych podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat to piękny wiek dla bloga. Gratuluję Ci z całego serca i życzę niegasnącej satysfakcji z blogowania na kolejne dekady :). I oczywiście mnóstwa niezapomnianych podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko, mam nadzieję, że nie zabraknie mi motywacji:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Gratulacje. Życzę Ci wielu pięknych podróży, o których będziesz mogła nam tutaj opowiadać przez jeszcze przynajmniej kolejnych 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że nadal będę opowiadać moim Czytelnikom przez następne 10 lat:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Gratulację i życzenie większej ilości podróży - tych małych i tych dużych! Właśnie wróciłem z wyjazdu kamperem i od razu zatęskniłem za podróżami, więc chciałem poczytać o czyichś wojażach. Świetne teksty i zdjęcia! Ja sam miałem ostatnio z kolei przygody, gdy... rozładował mi się akumulator do kampera na południu Niemiec. Pozdrawiam serdecznie - podróże zawsze są piękną niespodzianką i mnóstwem losowych wydarzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis. Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń