czwartek, 18 lipca 2019

WARSZAWA - GRAN CANARIA



W końcu doczekaliśmy się wakacji. Jutro wyjeżdżamy. Dzisiaj jeszcze pakowanie, którego nie znoszę, ale trudno jak trzeba to trzeba. Tym razem niestety nie mamy wylotu z Wrocławia tylko musimy pojechać do Warszawy. Planujemy wyjechać o 9.00. Wylot mamy o 18.15.
Lecimy w składzie 6-cio osobowym, z Rodzinką Męża. Tak sobie uzmysłowiłam, że jest to nasz trzeci taki dłuższy wspólny wyjazd i znowu jedna z Wysp Kanaryjskich:). Najpierw w tym składzie lecieliśmy na Lanzarote, potem na Teneryfę, teraz na Gran Canarię. Może z tą różnicą, że teraz pierwszy raz lecimy na Wyspy Kanaryjskie latem. Szkoda, że nie mogę psiaka zabrać bo zawsze zanim tęsknię. Do Leona przyjedzie moja Mama, także lepszej opiekunki nie trzeba:)

Zapraszam oczywiście na mój Instagram - Moje Podróże, tam na pewno będzie się działo. Po przyjeździe mam zamiar dokończyć Maltę, która czeka od 2017 roku, a po niej zabiorę się za Gran Canarię.

Pozdrawiam Was Kochani cieplutko  życząc Wszystkim udanych wakacji i dziękuję, że jesteście ze mną.

Piszcie gdzie wyjeżdżacie w tym roku:)


P.S Dotarliśmy na lotnisko :) Pozdrowienia od Karoliny, mojej Córci:))) 

9 komentarzy:

  1. Bawcie się dobrze na wakacjach:):)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomysł na wyjazd, ale to dopiero we wrześniu żeby uniknąć upałów i turystów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wtedy na pewno jest lepiej. My tak od dwóch lat stawiamy na wrzesień i lecimy w lipcu🤣

      Usuń
  3. Życzę cudownych wakacji, niech wydarzy się coś naprawdę magicznego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana😘 Póki co pierwszy tydzień mija wspaniale😁

      Usuń
  4. Beatko! Udanych wakacji.
    Już czekam na relacje.
    Moc pozdrowień i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu😙
      Będzie wszystko na pewno.Zbieram materiały 😉Ale najpierw jak wrócę muszę dokończyć Maltę, które była dwa lata temu🤦‍♀️

      Usuń