wtorek, 26 maja 2015

ŚWINOUJŚCIE - WROCŁAW

To musi być dziwne uczucie, wyglądasz przez okno, a tam statek:)))

Rano do godziny 10 tej musieliśmy opuścić nasz apartament. Spakowaliśmy bagaże i pozostało już tylko wyprowadzenie Leona na spacer żeby i on miał całkowity komfort w podróży. Piesek załatwił to w trybie przyspieszonym, ponieważ widział spakowane torby i wolał za bardzo nie oddalać się od reszty rodziny:) Podjechaliśmy na stację zatankować auto, przy okazji organizując i sobie pierwsze śniadanie.
Świnoujście żegnało nas przepięknym słońcem i błękitnym niebem. Zapowiadała się, więc przyjemna podróż do domu.

No i wjechaliśmy z Polski do Niemiec żeby z powrotem wrócić do Polski:)

Kiedy przejeżdżamy przez takie małe niemieckie miejscowości, zawsze rzucają się w oczy ich lśniące okna i fantazyjne firanki, nawet w starych budynkach. Niestety oprócz tych czystych okien charakterystyczne są również ich ogródki z krasnalami, łabędziami i innymi tego typu koszmarkami.

Taka pogoda w drodze jak wiadomo nieczęsto nam się zdarza. Tym razem jechaliśmy cały czas pod błękitnym niebem i w promieniach słońca. Dzięki temu można było podziwiać mijane krajobrazy w pełnej krasie.

I ponownie wjechaliśmy niebieskim mostem na stały ląd.

W drodze powrotnej autostrada była trochę bardziej zatłoczona, ale nie powodowało to żadnych korków, więc podróż odbywała się komfortowo. Było tak do czasu aż wjechaliśmy na odcinek naszej autostrady, na której nadal nic się nie dzieje. Wspominałam o stanie tej drogi przy powrocie z Berlina.
Tym razem byliśmy już przygotowani na niedogodności, więc jakoś szybciej zleciał nam czas na krajowej patatajce.

Nie wiem jak Was, ale mnie przerażają te ogromne wiatraki zwłaszcza kiedy stoją blisko autostrady. Kiedy pomyślę, że taka łopata wirnika mająca nierzadko nawet 50 m mogłaby spaść na jadące samochody robi mi się słabo...To takie moje spostrzeżenie z podróżowania autem.

To piękny okres do podróżowania samochodem. Kolorowe krajobrazy proszą się o uwiecznienie na zdjęciach. Zostawiam, więc Was w towarzystwie uroczego, wszędobylskiego rzepaku:)

Wyjazd był jak najbardziej udany i z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić Świnoujście. Na pewno zachwycą Was cudowne szerokie plaże.

1. Nasz kolega zawsze narzeka na stan polskich dróg, że wszędzie pełno studzienek na środku asfaltu. Twierdzi, że w Niemczech czegoś takiego się nie spotka. Jak widać po 5 zdjęciu spotkać można je również u naszych zachodnich sąsiadów :) W tym roku u nas na Warmii rzepaku także jest sporo, uwielbiam takie kompozycje kolorów. No i z niecierpliwością, czekamy na te cudowne szerokie plaże :)

2. Z tymi studzienkami to prawda, my wiedziemy prym. U nich też oczywiście się zdarzają, ale nie w takiej ilości.
    Rzepak jest bardzo malowniczy, zwłaszcza w połączeniu z błękitnym niebem:)
    Plaże były już w dwóch poprzednich postach i na tym kończę ich zachwalanie;)))Chyba, że czekacie z niecierpliwością aż zobaczycie je na własne oczy;)

3. Zdjęcie z niebieskim mostem "wymiata"! Idealne na plakat :)

4. Ładnie pokazane ;) Jeśli chodzi o studzienki to pewnie jeszcze patent DDR ;)

5. No faktycznie, tym razem pogodę mieliście piękną na podróż :)
    W Świnoujściu byłam daaawno temu i mało z niego pamiętam...

6. Dobrze, że uwiecznione, bo może po jakimś czasie nie uwierzyłabym, że faktycznie taka ładna pogoda była podczas podróży;)

7. Powiem Ci, że kadry z drogi wcale nie gorsze. Tęsknie do takich widoków, od których oglądania powstrzymuje mnie pochmurna pogoda.

1. Ja również tęsknię i cały czas mam niedosyt słońca...

8. I koniec wycieczki do Świnoujścia:( Cudne zdjęcie nr 8!

9. Pola rzepaku na zdjęciach zawsze wyglądają magicznie!

1. Niby taki pospolity rzepak, a taki urokliwy:)

10. Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego lubię jeździć autem o tej porze, bo też mnie te pola zachwycają:)

11. Widoki cudne! I przy drodze może być ładnie, jak widać :)

1. Zawsze można coś ładnego znaleźć jak lubi się szukać:)

12. Świetny wpis. Super wycieczka. Zdecydowanie warto było się tam wybrać.

13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.